Piano.cat
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • World
    • Users
    • Groups
    • Register
    • Login
    1. Principal
    2. Uncategorized
    3. Això d'estar pendent i quiet a casa perquè han decidit entregar avui un paquet és una sensació que no m'agrada gens.
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • caelumtangi@mastodont.catC caelumtangi@mastodont.cat

      Això d'estar pendent i quiet a casa perquè han decidit entregar avui un paquet és una sensació que no m'agrada gens.

      caelumtangi@mastodont.catC caelumtangi@mastodont.cat

      @spla doncs pel que m' expliques entrem en una línia molt més complexe. Qui té la culpa? les empreses que contracten els serveis d'aquestes empreses de transport perquè t'arribin els paquets a casa?
      Sí és així, potser seria qüestió de pressionar l'empresa on compres, perquè se n'adonin, que l'empresa transportista els hi està creant una mala imatge com a marca... no sé...

        0
        Offline caelumtangi@mastodont.cat •
        , last edited by
      • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
        spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

        @Caelumtangi les empreses de transport de paqueteria deixen molt a desitjar, Seur, Zeleris etc, son famoses per el seu servei deficient o molt deficient.
        Seur son uns cracks, ni intenten fer la entrega però posen "el destinatari no estaba".
        De Zeleris encara avui espero que arribi una SIM que havien d'enviar-me fa no sé quants anys...

          0
          Offline spla@mastodont.cat •
          , last edited by
        • caelumtangi@mastodont.catC caelumtangi@mastodont.cat
          caelumtangi@mastodont.catC caelumtangi@mastodont.cat

          @spla Déu n'hi do. No estic tant el cas, però pel que expliques és un problema greu.
          Desconec amb quines condicions treballen aquests transportistes i què els hi exigeixen.

            0
            Offline caelumtangi@mastodont.cat •
            , last edited by
          • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
            spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

            @Caelumtangi també ho desconec, els que he vist porten uniforme per tant son treballadors seus.

              0
              Offline spla@mastodont.cat •
              , last edited by
            • rierol@mastodont.catR rierol@mastodont.cat
              rierol@mastodont.catR rierol@mastodont.cat

              @Caelumtangi @spla

              La pel·lícula "Sorry we missed you" del Ken Loach és tot un documental, tan de les empreses de distribució de paquets com de les condicions que empenyen a la gent a treballar-hi:
              https://ca.wikipedia.org/wiki/Sorry_We_Missed_You

                0
                Offline rierol@mastodont.cat •
                , last edited by
              • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                @Rierol sóc del parer que qualsevol problema laboral no hauria d'afectar mai als clients, sense clients la empresa desapareix. @Caelumtangi

                  0
                  Offline spla@mastodont.cat •
                  , last edited by
                • isard@mastodont.catI isard@mastodont.cat
                  isard@mastodont.catI isard@mastodont.cat

                  @Caelumtangi
                  Jo ho he fet amb empreses que envien amb SEUR (i alguna altra). Però ni responen…
                  @spla

                    0
                    Offline isard@mastodont.cat •
                    , last edited by
                  • ceciliavives@mastodont.catC ceciliavives@mastodont.cat
                    ceciliavives@mastodont.catC ceciliavives@mastodont.cat

                    @spla Jo tinc el mateix problema. Si l'empresa de missatgeria té l'opció, sempre demano que ho deixin en un punt de recollida (a alguna botiga propera) i així ho vaig a recollir jo quan em sembla.

                      0
                      Offline ceciliavives@mastodont.cat •
                      , last edited by
                    • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                      spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                      @ceciliavives sí, él millor però en aquest pas no ha estat possible.

                        0
                        Offline spla@mastodont.cat •
                        , last edited by
                      • vmateusimeon@mastodont.catV vmateusimeon@mastodont.cat
                        vmateusimeon@mastodont.catV vmateusimeon@mastodont.cat

                        @spla @ceciliavives torneu als orígens!

                          0
                          Offline vmateusimeon@mastodont.cat •
                          , last edited by
                        • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                          spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                          @vmateusimeon hauria d'anar a Alemanya a peu 😅 @ceciliavives

                            0
                            Offline spla@mastodont.cat •
                            , last edited by
                          • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                            spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                            Actualització, ja ha arribat amb èxit 😅

                              0
                              Offline spla@mastodont.cat •
                              , last edited by
                            • kronos76@mastodont.catK kronos76@mastodont.cat
                              kronos76@mastodont.catK kronos76@mastodont.cat

                              @spla @Caelumtangi sóc del sector transport i puc dir que el nombre de repartiments que porta qualsevol repartidor és com a poc considerable, alguns en fan més de 150 al dia i això fa que molts toquin el timbre i en segons marxin perquè han de continuar per arribar a totes les adreces i que no els penalitzin. Amb 2 penalitzacions n'hi ha que ja perdrien tota la facturació del dia. Els repartidors de furgoneta estan molt explotats

                                0
                                Offline kronos76@mastodont.cat •
                                , last edited by
                              • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                                spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                                @Kronos76 això de no esperar i marxar ràpid a la següent entrega és traslladar el seu problema al client que no en té cap culpa. I posar després que el client no hi era ja és mentir. Tenen ordres per treballar així? @Caelumtangi

                                  0
                                  Offline spla@mastodont.cat •
                                  , last edited by spla@mastodont.cat
                                • kronos76@mastodont.catK kronos76@mastodont.cat
                                  kronos76@mastodont.catK kronos76@mastodont.cat

                                  @spla @Caelumtangi moltes vegades és la única manera que tenen per evitar penalitzacions, que no està bé és cert, però que són la baula més feble de la cadena és una evidència i les empreses de repartiment no els hi donen altres opcions i per cert, la immensa majoria són autònoms

                                    0
                                    Offline kronos76@mastodont.cat •
                                    , last edited by
                                  • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                                    spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                                    @Kronos76 i com autònoms no tenen força contra la empresa explotadora @Caelumtangi

                                      0
                                      Offline spla@mastodont.cat •
                                      , last edited by
                                    • kronos76@mastodont.catK kronos76@mastodont.cat
                                      kronos76@mastodont.catK kronos76@mastodont.cat

                                      @spla @Caelumtangi efectivament, com a autonoms, de fet en la majoria de casos falsos autònoms, no poden fer res, són les condicions que els hi imposen i si no no treballen

                                        0
                                        Offline kronos76@mastodont.cat •
                                        , last edited by
                                      • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                                        spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                                        @Kronos76 magnífic 🫤 @Caelumtangi

                                          0
                                          Offline spla@mastodont.cat •
                                          , last edited by
                                        • neurologo@bcn.fedi.catN neurologo@bcn.fedi.cat
                                          neurologo@bcn.fedi.catN neurologo@bcn.fedi.cat
                                          @Caelumtangi vols dir com els amazon lockers, pero de la comunitat de veïns? Mola @spla
                                            0
                                            Offline neurologo@bcn.fedi.cat •
                                            , last edited by
                                          • caelumtangi@mastodont.catC caelumtangi@mastodont.cat
                                            caelumtangi@mastodont.catC caelumtangi@mastodont.cat

                                            @neurologo Sí, correcte. Que cada edifici tingui una bústia/armari comunitària, per deixar els paquets, des de fora al carrer, integrada al la façana.
                                            @spla

                                              0
                                              Offline caelumtangi@mastodont.cat •
                                              , last edited by
                                            Loading More Posts
                                            • Oldest to Newest
                                            • Newest to Oldest
                                            • Most Votes
                                            Reply
                                            • Reply as topic
                                            Log in to reply
                                            • First post
                                              Last post