Això d'estar pendent i quiet a casa perquè han decidit entregar avui un paquet és una sensació que no m'agrada gens. Diuen que ho entregaran avui però no diuen a quina hora i no puc localitzar on son perquè no tenen aquest servei.
Per acabar de millorar l'angoixa, el teléfono del porter no funciona, no podem obrir el portal quan arribi el missatger però sentim quan toquen el timbre.🫤
-
Això d'estar pendent i quiet a casa perquè han decidit entregar avui un paquet és una sensació que no m'agrada gens.
-
@spla En part evito comprar on-line per això, però no sempre et pots personar a la botiga que necessites.
-
@CarmePont sí, és un rotllo...en aquest no tinc més remei perquè no hi ha cap botiga física enlloc.
-
@spla En els edificis, integrat a la façana, hauria d'haver-hi una espècie d'armari/taquilla/bústia per deixar-hi els paquets, d'una manera més controlada.El transportista et porta el paquet, no hi ets i automàticament se t'envia un missatge (amb les teves dades +DNI de la teva compra). Si autoritzes, es genera un codi, el transportista accedeix a la teva bústia comunitària...👇🏻
-
@spla com per exemple, abans et trucaven el timbre per fer la lectura dels comptadors, en el meu cas, tinc un armari integrat a la façana, ells tenen la clau i no m' haig de preocupar per res. Doncs penso que s'ha d'integrar un sistema pels paquets.
-
@Caelumtangi seria genial. El problema son els transportistes que toquen el timbre del porter una vegada, esperen 5 segons i marxen ràpidament 😡
Fa un parell de mesos vaig enganxar-lo quan ja estava pujant a la furgoneta a la cantonada del carrer, em va fer suar per arribar a temps abans no marxes. -
@Caelumtangi sí, també ho he viscut quan vivia a pagès.
-
@spla doncs pel que m' expliques entrem en una línia molt més complexe. Qui té la culpa? les empreses que contracten els serveis d'aquestes empreses de transport perquè t'arribin els paquets a casa?
Sí és així, potser seria qüestió de pressionar l'empresa on compres, perquè se n'adonin, que l'empresa transportista els hi està creant una mala imatge com a marca... no sé... -
@Caelumtangi les empreses de transport de paqueteria deixen molt a desitjar, Seur, Zeleris etc, son famoses per el seu servei deficient o molt deficient.
Seur son uns cracks, ni intenten fer la entrega però posen "el destinatari no estaba".
De Zeleris encara avui espero que arribi una SIM que havien d'enviar-me fa no sé quants anys... -
@spla Déu n'hi do. No estic tant el cas, però pel que expliques és un problema greu.
Desconec amb quines condicions treballen aquests transportistes i què els hi exigeixen. -
@Caelumtangi també ho desconec, els que he vist porten uniforme per tant son treballadors seus.
-
La pel·lícula "Sorry we missed you" del Ken Loach és tot un documental, tan de les empreses de distribució de paquets com de les condicions que empenyen a la gent a treballar-hi:
https://ca.wikipedia.org/wiki/Sorry_We_Missed_You -
@Rierol sóc del parer que qualsevol problema laboral no hauria d'afectar mai als clients, sense clients la empresa desapareix. @Caelumtangi
-
@Caelumtangi
Jo ho he fet amb empreses que envien amb SEUR (i alguna altra). Però ni responen…
@spla -
@spla Jo tinc el mateix problema. Si l'empresa de missatgeria té l'opció, sempre demano que ho deixin en un punt de recollida (a alguna botiga propera) i així ho vaig a recollir jo quan em sembla.
-
@ceciliavives sí, él millor però en aquest pas no ha estat possible.
-
@spla @ceciliavives torneu als orígens!
-
@vmateusimeon hauria d'anar a Alemanya a peu 😅 @ceciliavives
-
Actualització, ja ha arribat amb èxit 😅
-
@spla @Caelumtangi sóc del sector transport i puc dir que el nombre de repartiments que porta qualsevol repartidor és com a poc considerable, alguns en fan més de 150 al dia i això fa que molts toquin el timbre i en segons marxin perquè han de continuar per arribar a totes les adreces i que no els penalitzin. Amb 2 penalitzacions n'hi ha que ja perdrien tota la facturació del dia. Els repartidors de furgoneta estan molt explotats