Piano.cat
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • World
    • Users
    • Groups
    • Register
    • Login
    1. Principal
    2. Uncategorized
    3. Això d'estar pendent i quiet a casa perquè han decidit entregar avui un paquet és una sensació que no m'agrada gens.
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

      Això d'estar pendent i quiet a casa perquè han decidit entregar avui un paquet és una sensació que no m'agrada gens.

      spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

      Això d'estar pendent i quiet a casa perquè han decidit entregar avui un paquet és una sensació que no m'agrada gens. Diuen que ho entregaran avui però no diuen a quina hora i no puc localitzar on son perquè no tenen aquest servei.
      Per acabar de millorar l'angoixa, el teléfono del porter no funciona, no podem obrir el portal quan arribi el missatger però sentim quan toquen el timbre.🫤

        0
        Offline spla@mastodont.cat •
        , last edited by spla@mastodont.cat
      • carmepont@mastodont.catC carmepont@mastodont.cat
        carmepont@mastodont.catC carmepont@mastodont.cat

        @spla En part evito comprar on-line per això, però no sempre et pots personar a la botiga que necessites.

          0
          Offline carmepont@mastodont.cat •
          , last edited by
        • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
          spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

          @CarmePont sí, és un rotllo...en aquest no tinc més remei perquè no hi ha cap botiga física enlloc.

            0
            Offline spla@mastodont.cat •
            , last edited by
          • caelumtangi@mastodont.catC caelumtangi@mastodont.cat
            caelumtangi@mastodont.catC caelumtangi@mastodont.cat

            @spla En els edificis, integrat a la façana, hauria d'haver-hi una espècie d'armari/taquilla/bústia per deixar-hi els paquets, d'una manera més controlada.El transportista et porta el paquet, no hi ets i automàticament se t'envia un missatge (amb les teves dades +DNI de la teva compra). Si autoritzes, es genera un codi, el transportista accedeix a la teva bústia comunitària...👇🏻

              0
              Offline caelumtangi@mastodont.cat •
              , last edited by caelumtangi@mastodont.cat
            • caelumtangi@mastodont.catC caelumtangi@mastodont.cat
              caelumtangi@mastodont.catC caelumtangi@mastodont.cat

              @spla com per exemple, abans et trucaven el timbre per fer la lectura dels comptadors, en el meu cas, tinc un armari integrat a la façana, ells tenen la clau i no m' haig de preocupar per res. Doncs penso que s'ha d'integrar un sistema pels paquets.

                0
                Offline caelumtangi@mastodont.cat •
                , last edited by
              • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                @Caelumtangi seria genial. El problema son els transportistes que toquen el timbre del porter una vegada, esperen 5 segons i marxen ràpidament 😡
                Fa un parell de mesos vaig enganxar-lo quan ja estava pujant a la furgoneta a la cantonada del carrer, em va fer suar per arribar a temps abans no marxes.

                  0
                  Offline spla@mastodont.cat •
                  , last edited by
                • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                  spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                  @Caelumtangi sí, també ho he viscut quan vivia a pagès.

                    0
                    Offline spla@mastodont.cat •
                    , last edited by
                  • caelumtangi@mastodont.catC caelumtangi@mastodont.cat
                    caelumtangi@mastodont.catC caelumtangi@mastodont.cat

                    @spla doncs pel que m' expliques entrem en una línia molt més complexe. Qui té la culpa? les empreses que contracten els serveis d'aquestes empreses de transport perquè t'arribin els paquets a casa?
                    Sí és així, potser seria qüestió de pressionar l'empresa on compres, perquè se n'adonin, que l'empresa transportista els hi està creant una mala imatge com a marca... no sé...

                      0
                      Offline caelumtangi@mastodont.cat •
                      , last edited by
                    • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                      spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                      @Caelumtangi les empreses de transport de paqueteria deixen molt a desitjar, Seur, Zeleris etc, son famoses per el seu servei deficient o molt deficient.
                      Seur son uns cracks, ni intenten fer la entrega però posen "el destinatari no estaba".
                      De Zeleris encara avui espero que arribi una SIM que havien d'enviar-me fa no sé quants anys...

                        0
                        Offline spla@mastodont.cat •
                        , last edited by
                      • caelumtangi@mastodont.catC caelumtangi@mastodont.cat
                        caelumtangi@mastodont.catC caelumtangi@mastodont.cat

                        @spla Déu n'hi do. No estic tant el cas, però pel que expliques és un problema greu.
                        Desconec amb quines condicions treballen aquests transportistes i què els hi exigeixen.

                          0
                          Offline caelumtangi@mastodont.cat •
                          , last edited by
                        • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                          spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                          @Caelumtangi també ho desconec, els que he vist porten uniforme per tant son treballadors seus.

                            0
                            Offline spla@mastodont.cat •
                            , last edited by
                          • rierol@mastodont.catR rierol@mastodont.cat
                            rierol@mastodont.catR rierol@mastodont.cat

                            @Caelumtangi @spla

                            La pel·lícula "Sorry we missed you" del Ken Loach és tot un documental, tan de les empreses de distribució de paquets com de les condicions que empenyen a la gent a treballar-hi:
                            https://ca.wikipedia.org/wiki/Sorry_We_Missed_You

                              0
                              Offline rierol@mastodont.cat •
                              , last edited by
                            • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                              spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                              @Rierol sóc del parer que qualsevol problema laboral no hauria d'afectar mai als clients, sense clients la empresa desapareix. @Caelumtangi

                                0
                                Offline spla@mastodont.cat •
                                , last edited by
                              • isard@mastodont.catI isard@mastodont.cat
                                isard@mastodont.catI isard@mastodont.cat

                                @Caelumtangi
                                Jo ho he fet amb empreses que envien amb SEUR (i alguna altra). Però ni responen…
                                @spla

                                  0
                                  Offline isard@mastodont.cat •
                                  , last edited by
                                • ceciliavives@mastodont.catC ceciliavives@mastodont.cat
                                  ceciliavives@mastodont.catC ceciliavives@mastodont.cat

                                  @spla Jo tinc el mateix problema. Si l'empresa de missatgeria té l'opció, sempre demano que ho deixin en un punt de recollida (a alguna botiga propera) i així ho vaig a recollir jo quan em sembla.

                                    0
                                    Offline ceciliavives@mastodont.cat •
                                    , last edited by
                                  • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                                    spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                                    @ceciliavives sí, él millor però en aquest pas no ha estat possible.

                                      0
                                      Offline spla@mastodont.cat •
                                      , last edited by
                                    • vmateusimeon@mastodont.catV vmateusimeon@mastodont.cat
                                      vmateusimeon@mastodont.catV vmateusimeon@mastodont.cat

                                      @spla @ceciliavives torneu als orígens!

                                        0
                                        Offline vmateusimeon@mastodont.cat •
                                        , last edited by
                                      • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                                        spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                                        @vmateusimeon hauria d'anar a Alemanya a peu 😅 @ceciliavives

                                          0
                                          Offline spla@mastodont.cat •
                                          , last edited by
                                        • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                                          spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                                          Actualització, ja ha arribat amb èxit 😅

                                            0
                                            Offline spla@mastodont.cat •
                                            , last edited by
                                          • kronos76@mastodont.catK kronos76@mastodont.cat
                                            kronos76@mastodont.catK kronos76@mastodont.cat

                                            @spla @Caelumtangi sóc del sector transport i puc dir que el nombre de repartiments que porta qualsevol repartidor és com a poc considerable, alguns en fan més de 150 al dia i això fa que molts toquin el timbre i en segons marxin perquè han de continuar per arribar a totes les adreces i que no els penalitzin. Amb 2 penalitzacions n'hi ha que ja perdrien tota la facturació del dia. Els repartidors de furgoneta estan molt explotats

                                              0
                                              Offline kronos76@mastodont.cat •
                                              , last edited by
                                            Loading More Posts
                                            • Oldest to Newest
                                            • Newest to Oldest
                                            • Most Votes
                                            Reply
                                            • Reply as topic
                                            Log in to reply
                                            • First post
                                              Last post