@spla doncs pel que m' expliques entrem en una línia molt més complexe. Qui té la culpa? les empreses que contracten els serveis d'aquestes empreses de transport perquè t'arribin els paquets a casa?
Sí és així, potser seria qüestió de pressionar l'empresa on compres, perquè se n'adonin, que l'empresa transportista els hi està creant una mala imatge com a marca... no sé...
-
Això d'estar pendent i quiet a casa perquè han decidit entregar avui un paquet és una sensació que no m'agrada gens.
-
@Caelumtangi les empreses de transport de paqueteria deixen molt a desitjar, Seur, Zeleris etc, son famoses per el seu servei deficient o molt deficient.
Seur son uns cracks, ni intenten fer la entrega però posen "el destinatari no estaba".
De Zeleris encara avui espero que arribi una SIM que havien d'enviar-me fa no sé quants anys... -
@spla Déu n'hi do. No estic tant el cas, però pel que expliques és un problema greu.
Desconec amb quines condicions treballen aquests transportistes i què els hi exigeixen. -
@Caelumtangi també ho desconec, els que he vist porten uniforme per tant son treballadors seus.
-
La pel·lícula "Sorry we missed you" del Ken Loach és tot un documental, tan de les empreses de distribució de paquets com de les condicions que empenyen a la gent a treballar-hi:
https://ca.wikipedia.org/wiki/Sorry_We_Missed_You -
@Rierol sóc del parer que qualsevol problema laboral no hauria d'afectar mai als clients, sense clients la empresa desapareix. @Caelumtangi
-
@Caelumtangi
Jo ho he fet amb empreses que envien amb SEUR (i alguna altra). Però ni responen…
@spla -
@spla Jo tinc el mateix problema. Si l'empresa de missatgeria té l'opció, sempre demano que ho deixin en un punt de recollida (a alguna botiga propera) i així ho vaig a recollir jo quan em sembla.
-
@ceciliavives sí, él millor però en aquest pas no ha estat possible.
-
@spla @ceciliavives torneu als orígens!
-
@vmateusimeon hauria d'anar a Alemanya a peu 😅 @ceciliavives
-
Actualització, ja ha arribat amb èxit 😅
-
@spla @Caelumtangi sóc del sector transport i puc dir que el nombre de repartiments que porta qualsevol repartidor és com a poc considerable, alguns en fan més de 150 al dia i això fa que molts toquin el timbre i en segons marxin perquè han de continuar per arribar a totes les adreces i que no els penalitzin. Amb 2 penalitzacions n'hi ha que ja perdrien tota la facturació del dia. Els repartidors de furgoneta estan molt explotats
-
@Kronos76 això de no esperar i marxar ràpid a la següent entrega és traslladar el seu problema al client que no en té cap culpa. I posar després que el client no hi era ja és mentir. Tenen ordres per treballar així? @Caelumtangi
-
@spla @Caelumtangi moltes vegades és la única manera que tenen per evitar penalitzacions, que no està bé és cert, però que són la baula més feble de la cadena és una evidència i les empreses de repartiment no els hi donen altres opcions i per cert, la immensa majoria són autònoms
-
@Kronos76 i com autònoms no tenen força contra la empresa explotadora @Caelumtangi
-
@spla @Caelumtangi efectivament, com a autonoms, de fet en la majoria de casos falsos autònoms, no poden fer res, són les condicions que els hi imposen i si no no treballen
-
@Kronos76 magnífic 🫤 @Caelumtangi
-
@Caelumtangi vols dir com els amazon lockers, pero de la comunitat de veïns? Mola @spla
-
@neurologo Sí, correcte. Que cada edifici tingui una bústia/armari comunitària, per deixar els paquets, des de fora al carrer, integrada al la façana.
@spla
