Més passatgers del #TransportPúblic que mai, però també de cotxes.
I ara, què?
«El transporte público en #Palma crece sin parar, pero el tráfico no cede»
Més passatgers del #TransportPúblic que mai, però també de cotxes.
I ara, què?
«El transporte público en #Palma crece sin parar, pero el tráfico no cede»
Prohibiu els cotxes dins la ciutat, sobretot al casc antic. Com va fer Amsterdam, Pontevedra, Ljubljana, Copenhaguen. Les fotografies d'abans i després són d'un contrast espatarrant.
@Rierol
Des de fa un parell de mesos tenim la Zona de Baixes Emissions (ZBE) al centre, però té molt poc impacte perquè la major part dels cotxes no van per allà, sinó per l'Eixamble.
Potser si implanten l'ORA, se notarà algun canvi.
Pontevedra: un exemple a seguir. I això que l'oposició abans de començar era fèrria! Sobretot dels comerços, justament els que ara la defensen més. Tot es viure-ho i entendre que els cotxes fan nosa per a tot.
https://www.greeneuropeanjournal.eu/made-for-people-not-cars-reclaiming-european-cities/
#WarOnCars