Piano.cat
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • World
    • Users
    • Groups
    • Register
    • Login
    1. Principal
    2. Uncategorized
    3. Molt satisfet de "l'ajuda de #Netflix".
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

      Molt satisfet de "l'ajuda de #Netflix".

      spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

      Molt satisfet de "l'ajuda de #Netflix". Contacto amb ells via xat perquè no rebo el SMS de verificació del meu número de telefon, em diuen que ho he de fer des de la web, responc que és el que estic intentant però el seu sistema no funciona, pregunten el navegador, dic Safari, em responen que mai faci servir Safari, que utilitzi Opera o Chrome (ecs). Provo Opera, igual, no envia cap SMS. Firefox tampoc. Tanquen el xat fent una enquesta, si estic content i si s'ha resolt el problema. Nota 0.

        0
        Offline spla@mastodont.cat •
        , last edited by spla@mastodont.cat
      • xorsch@mastodont.catX xorsch@mastodont.cat
        xorsch@mastodont.catX xorsch@mastodont.cat

        @spla

        Jo no puc entrar a arsys.es amb librewolf i uBlock per un problema de CORS.

        Podria ser això?

          0
          Offline xorsch@mastodont.cat •
          , last edited by
        • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
          spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

          @xorsch diria que no perquè accedeixo bé a totes les seccions del meu compte a Netflix des de qualsevol navegador, és quan faig clic a la de l'adreça de correu electrònic que diu que quelcom ha fallat i quan vull
          verificar el número de telèfon no rebo mai cap SMS d'ells, tant és quin navegador faci servir.
          Segur que tenen problemes interns però no ho reconeixeran.

            0
            Offline spla@mastodont.cat •
            , last edited by spla@mastodont.cat
          • xorsch@mastodont.catX xorsch@mastodont.cat
            xorsch@mastodont.catX xorsch@mastodont.cat

            @spla

            Esperem que ho solucionin ràpid.

              0
              Offline xorsch@mastodont.cat •
              , last edited by
            • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
              spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

              @xorsch a veure si algú a Netflix veu el zero que els hi he donat en l'enquesta de satisfacció.

                0
                Offline spla@mastodont.cat •
                , last edited by
              • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                Ho he provat de nou amb un altre persona de #Netflix, hem provat més coses però res, ni rebo SMS de Netflix ni puc canviar el número de telèfon a veure si sona la flauta, posant el mateix però com si fos el primer cop, el mateix error "algo ha fallado".
                La persona de Netflix al final m'ha proposat que canvi de número de telèfon, que posi un diferent. Si home, ara el canviaré perquè Netflix funciona malament.

                  0
                  Offline spla@mastodont.cat •
                  , last edited by spla@mastodont.cat
                • isard@mastodont.catI isard@mastodont.cat
                  isard@mastodont.catI isard@mastodont.cat

                  @spla
                  Has mirat si, sense voler, haguessis enviat el número des del qual envien els SMS a la llista de spam?

                  Sense voler o que el número hagués estat emprat per alguna altra companyia que sí que spamejava…

                    0
                    Offline isard@mastodont.cat •
                    , last edited by
                  • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                    spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                    @isard tenia només un número bloquejat i per si de cas l'he desbloquejat però res, no rebo SMS de Netflix.
                    El segon cas, no sé quin número fa servir Netflix. 🤔

                      0
                      Offline spla@mastodont.cat •
                      , last edited by
                    • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                      spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                      Ja cansat de provar-ho, he cancel·lat la subscripció a #Netflix.

                        0
                        Offline spla@mastodont.cat •
                        , last edited by
                      • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                        spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                        No m'ho creure, just després de cancel·lar la meva subscripció amb #Netflix he rebut el SMS amb el codi de verificació del número de telèfon. 🤪
                        Era el truc per a desbloquejar la disfunció tècnica de Netflix.

                        Link Preview Image
                          0
                          Offline spla@mastodont.cat •
                          , last edited by spla@mastodont.cat
                        • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                          spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                          Resum:
                          - Netflix em deia que mai fes servir Safari ❌
                          - Netflix em deia que els hi havia donat un número incorrecte ❌
                          - Netflix em deia que el problema era del meu proveïdor de SIM ❌
                          - Netflix em deia que canvies de número de mòbil ❌
                          - Netflix em donaven enllaços per a canviar el número de mòbil, cap ha funcionat ❌
                          - Jo els hi deia que el problema era tècnic de la seva plataforma ✅

                            0
                            Offline spla@mastodont.cat •
                            , last edited by
                          • eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es
                            eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es

                            @spla Vols dir que tot aquest embolic no l'ha produït un servei d'atenció al client "gestionat" per un agent IA?

                              0
                              Offline eldadoinquieto@mastorol.es •
                              , last edited by
                            • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                              spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                              @eldadoinquieto no m'ho ha semblat perquè em feia preguntes humanes pel xat 🤔

                                0
                                Offline spla@mastodont.cat •
                                , last edited by
                              • eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es
                                eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es

                                @spla Doncs una de dos: o tenen un servei d'atenció al client que no pot atendre les reclamacions de manera satisfactòria (quelcom molt comú) o s'estan començant a usar agents IA que semblen humans en la manera de fer.

                                  0
                                  Offline eldadoinquieto@mastorol.es •
                                  , last edited by
                                • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                                  spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                                  @eldadoinquieto en els dos xats, la persona de Netflix s'ha identificat 🤔

                                    0
                                    Offline spla@mastodont.cat •
                                    , last edited by
                                  • jpujolar@mastodont.catJ jpujolar@mastodont.cat
                                    jpujolar@mastodont.catJ jpujolar@mastodont.cat

                                    @spla
                                    Al·lucinant.

                                      0
                                      Offline jpujolar@mastodont.cat •
                                      , last edited by
                                    • eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es
                                      eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es

                                      @spla He buscat una mica i no se si això seria aplicable al que has explicat:

                                      Just a moment...

                                      favicon

                                      (www.klover.ai)

                                        0
                                        Offline eldadoinquieto@mastorol.es •
                                        , last edited by
                                      • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                                        spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                                        @eldadoinquieto sí que pot ser que la persona que m'atès tingués l'ajuda d'agents IA perquè de vegades responia molt ràpid amb diverses passes a seguir.

                                          0
                                          Offline spla@mastodont.cat •
                                          , last edited by
                                        • eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es
                                          eldadoinquieto@mastorol.esE eldadoinquieto@mastorol.es

                                          @spla No m'estranyaria que d'alguna manera algú s'hagues fet un embolic seguint instruccions generades automàticament (o potser no tenen instruccions prou clares de cara a gestionar cada cas).

                                            0
                                            Offline eldadoinquieto@mastorol.es •
                                            , last edited by
                                          • spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat
                                            spla@mastodont.catS spla@mastodont.cat

                                            @eldadoinquieto sí, ves a saber...

                                              0
                                              Offline spla@mastodont.cat •
                                              , last edited by
                                            Loading More Posts
                                            • Oldest to Newest
                                            • Newest to Oldest
                                            • Most Votes
                                            Reply
                                            • Reply as topic
                                            Log in to reply
                                            • First post
                                              Last post