Resum:
- Netflix em deia que mai fes servir Safari ❌
- Netflix em deia que els hi havia donat un número incorrecte ❌
- Netflix em deia que el problema era del meu proveïdor de SIM ❌
- Netflix em deia que canvies de número de mòbil ❌
- Netflix em donaven enllaços per a canviar el número de mòbil, cap ha funcionat ❌
- Jo els hi deia que el problema era tècnic de la seva plataforma ✅
-
Molt satisfet de "l'ajuda de #Netflix".
-
@spla Vols dir que tot aquest embolic no l'ha produït un servei d'atenció al client "gestionat" per un agent IA?
-
@eldadoinquieto no m'ho ha semblat perquè em feia preguntes humanes pel xat 🤔
-
@spla Doncs una de dos: o tenen un servei d'atenció al client que no pot atendre les reclamacions de manera satisfactòria (quelcom molt comú) o s'estan començant a usar agents IA que semblen humans en la manera de fer.
-
@eldadoinquieto en els dos xats, la persona de Netflix s'ha identificat 🤔
-
@spla
Al·lucinant. -
@spla He buscat una mica i no se si això seria aplicable al que has explicat:
-
@eldadoinquieto sí que pot ser que la persona que m'atès tingués l'ajuda d'agents IA perquè de vegades responia molt ràpid amb diverses passes a seguir.
-
@spla No m'estranyaria que d'alguna manera algú s'hagues fet un embolic seguint instruccions generades automàticament (o potser no tenen instruccions prou clares de cara a gestionar cada cas).
-
@eldadoinquieto sí, ves a saber...