Piano.cat
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • World
    • Users
    • Groups
    • Register
    • Login
    1. Principal
    2. Uncategorized
    3. Probable canvi de mentalitat 👇
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • peppujols@mastodont.catP peppujols@mastodont.cat

      Probable canvi de mentalitat 👇

      peppujols@mastodont.catP peppujols@mastodont.cat

      Probable canvi de mentalitat 👇

      Link Preview Image
      BYD rompe esquemas: “Nadie querrá más de 300 km de autonomía en un coche eléctrico”

      BYD asegura que el futuro del coche eléctrico no estará en la autonomía, sino en la velocidad de recarga. Con estaciones de hasta 1.000 kW capaces de recuperar 400 km en cinco minutos, la marca quiere que Europa adopte esta nueva forma de entender la movilidad. Menos batería, más infraestructura y unos coches más baratos para todos.

      favicon

      FCE (forococheselectricos.com)

        0
        Offline peppujols@mastodont.cat •
        , last edited by
      • pacojo@mastodont.catP pacojo@mastodont.cat
        pacojo@mastodont.catP pacojo@mastodont.cat

        @peppujols Potser és veritat, tot i que em recorda molt a quan als inicis dels PC es deia que es pot fer qualsevol cosa amb 640 Kb de RAM.

          0
          Offline pacojo@mastodont.cat •
          , last edited by
        • peppujols@mastodont.catP peppujols@mastodont.cat
          peppujols@mastodont.catP peppujols@mastodont.cat

          @Pacojo Bé, per mi no és que es pensi en poques prestacions, sinó que es pot mantenir o fins i tot augmentar la capacitat total. Fins ara es dissenyava en portar megabateries amb poques càrregues més o menys lentes, i el canvi seria en pensar en bateries petites amb càrregues rapidíssimes.

            0
            Offline peppujols@mastodont.cat •
            , last edited by
          • xevhi@techhub.socialX xevhi@techhub.social
            xevhi@techhub.socialX xevhi@techhub.social

            @peppujols
            Sí i no, a mi no m'agrada aquesta similitud on ens volen portar amb els vehicles fòssils, on depens de la infraestructura. A mi m'agrada la idea de poder recarregar amb fotovoltaica d'autoconsum (més lenta però autònoma, acotada i de propietat propera i fins i tot pròpia)
            @Pacojo

              0
              Offline xevhi@techhub.social •
              , last edited by
            • xevhi@techhub.socialX xevhi@techhub.social
              xevhi@techhub.socialX xevhi@techhub.social

              @peppujols
              Per mi lo mínim i suficient és 50 - 60 kWh de LFP (cotxe compacte segment B) Si només és per ciutat ja és diferent (cotxe més petit i menys bateria).
              @Pacojo

                0
                Offline xevhi@techhub.social •
                , last edited by
              • jo@gabvp.masto.hostJ jo@gabvp.masto.host
                jo@gabvp.masto.hostJ jo@gabvp.masto.host

                @xevhi @peppujols @Pacojo És probable que acabem tenint les dues coses: per una banda cotxes petits, urbans, "barats", pensats pel dia a dia, amb bateria petita però suficients per a que t'aguanti una setmana de desplaçaments curts. Es podran recarregar lentament a casa (més recomanable) o de forma molt ràpida a fora, ocasionalment.
                D'altra banda, veig que continuarĂ  havent-hi mercat per a cotxes grans, familiars, SUVs grans (malauradament), molt cars, amb grans bateries i molta autonomia.

                  0
                  Offline jo@gabvp.masto.host •
                  , last edited by jo@gabvp.masto.host
                Loading More Posts
                • Oldest to Newest
                • Newest to Oldest
                • Most Votes
                Reply
                • Reply as topic
                Log in to reply
                • First post
                  Last post