Hola, faré aquuest fil per anar pujant totes les meves composicions aquí. I així podeu valorar-les aqui mateix.
Cada setmana en pujaré una i les puc anar afegint a aquest fil.
RESILIÈNCIA
La resiliència és la força serena que jeu en el fons de l'ànima, converteix les tempestes en melodies, transforma les ferides en cicatrius.
És la flor que floreix a l'asfalt, l'ocell que reneix de les seves cendres, el batec incansable d'un cor que mai es rendeix.
Aquesta peça sorgeix del dolor superat, no esborrat, però del dolor que deixes enrere. Per pensar-hi, em vaig basar en dues notes, el Mi i el Sol, que no deixen mai de sonar, varien, però sempre tornen, en el seu caminar cap endavant.
YOUR REFLECTION
Aquesta peça la vaig compondre pensant en què és el que veiem en mirar-nos al mirall. Relaxada però amb tensió. Your Reflection Qui sóc jo? Et mires al mirall i busques. Trobes pel mapa de la teva cara els records d'infantesa, la lluita de l'adolescència o com vas superar algunes pors. Veus tota la suma de segons que has pogut gaudir i encara queden per gaudir. També et retrobes amb els teus pares, amb els teus avis i amb aquells llinatges més remots que desconeixem, que sumats et fan ser com ets. Imperfecte/a, però tu.
Mai estàs sol/a, i el més important és que estàs i som.
CLEAN
En aquesta peça, parlo de netejar, netejar emocions negatives, netejar el que és dolent per rescatar el que és bo.
REBORN
nova obra, els canvis són bons?
Reborn, els canvis són bons? Jo crec que són necessaris...
En compondre-la, imaginava un renaixement, un despertar. Tornar a començar amb alegria i sense retrets. Sempre estem renaixent en alguna faceta de la nostra vida. I cada "nou començament" és una aventura per explicar, una nova feina, nou amor, o fins i tot superar una malaltia. En fer el vídeo amb IA, pensava en una idea, com seria un renaixement per a la humanitat.
Vaig pensar en un futur positiu, on la il·lusió d'avançar fos compartida.
Encara estic intentant millorar el so, ja tinc companys forers ajudant-me. Encara hi ha un camí llarg per recórrer.
Però gràcies pel vostre suport!
Espero que us agradi!