Segur que molts ens hem trobat en aquesta situació. Després de molta feina ja podem dir que tenim una peça (o vàries) acabada, la tenim ja en pdf (potser pujada a alguna web com Musescore) o potser la hem gravat i tot. Ara què?
En el meu cas vaig fer un recull de 4 Rondalles i una cançó de bressol, i he provat d'enviar-la a diferents editorials, com ara Ficta o Clivis (que és la única que ha contestat), i he mirat de presentar-les a algun concurs, però la majoria són per joves compositors, estudiants dels conservatoris, etc, i ja fa molts anys que no estic al conservatori.
Evidentment hi ha altres concursos, he participat en el concurs Fidelio, que parteix d'una idea interessant, però vaig trobar que una de les peces participants en un concurs de composició al piano (que prohibia explícitament fer servir cap altre instrument) tenia un acompanyament de cordes i percussió, i que un cop denunciat a la organització se li va permetre de continuar en el concurs perquè aquest acompanyament era subtil.
Penso en altra gent que composa com el @albertandreu@mastodon.social , el @thunderdrop@mastodont.cat , què feu amb les vostres composicions? Heu aconseguit donar-lis sortida? Algun consell dels que ja es troben en l'àmbit més professional com el @xpagescorella@mastodont.cat ?