• Enguany a l'estiu m'he d'endur un teclat electrònic plegable per a que els nens segueixin practicant a l'estiu.

Enguany a l'estiu m'he d'endur un teclat electrònic plegable per a que els nens segueixin practicant a l'estiu. Me'n recomaneu un? Per internet tots sembla que coixegen d'una banda o altra. L'únic requisit imprescindible és que les tecles emulin un piano de veritat, amb pressió.

@xpagescorella @davidgau

• @Rierol @davidgau em sap greu però ho desconec. Comparteixo per veure si algú et pot ajudar.

• @rierol@mastodont.cat Ostres! He trobat teclats amb un tracte prou bo, però no són plegables

No sé si la perspectiva de fer servir el teclat va més enllà de l'estiu (cosa que ajudaria a justificar una despesa o no), però si t'ho pots permetre econòmicament i per espai et recomanaria mirar un teclat complet.

Servei no haver pogut estar de més ajuda

• @xbermusic Gràcies. La complicació és que el teclat me l'emporto a un lloc on no puc transportar-hi massa cosa, així que he d'anar lleuger. I sí, si pogués m'enduria un Yamaha o un Kawai, però ni són plegables ni barats tampoc, i hi ha risc de fer-los malbé amb el transport. A veure què trobo plegable i de segona mà. És una pega no poder-los provar abans; les botigues de música de per aquí no en duen d'aquests; els consideren joguines.